asliberry

Uluslararası Yoga Günü Etkinliği


Hindistan Konsolosluğu’nun düzenlediği resmi etkinliği Anadolu Yakasında Vivekananda Yoga Üniversitesi adına İstanbul Yoga Merkezi ve kardeş merkezleri ile birlikte organize ettiğimizi duyurmaktan onur duyuyoruz. 

Halka açık ve ÜCRETSİZ olarak düzenlenecek etkinlik 21 Haziran 2015 Pazar günü Caddebostan'daki Türk Balıkadamlar Spor Kulübü’nde gerçekleşecektir. 

Uluslararası Yoga Günü’nün ilk sene kutlaması babalar gününe denk geliyor. Aile olarak birlikte hoşça vakit geçirebileceğiniz, tüm dünyayla aynı zamanda ve aynı içerikle gerçekleşecek etkinlikte bize katılın ve yoga yapın!

PROGRAM İÇERİĞİ: 
21 Haziran 2015 Pazar Günü 
11.00 - 11.15 : Hindistan Başkonsolosu Sn. Manish Gupla'nın açılış konuşması (Türkçe çeviriyle)
11.15 - 12.15 : Yoga seansı
12.15 - 12.30 : Kısa Ara
12.30 - 13.00 : Nefes Çalışması (Pranayama)
13.00 - 13.15 : Meditasyon
13.15 ve sonrası: Duyurular, vejetaryen atıştırmalıklar ve sürpriz hediyeler

YER BİLGİSİ:
Etkinlik Türk Balıkadamlar Spor Kulübü’nde düzenlenmektedir.
Adres: İskele Çıkmazı No 8 Caddebostan / İstanbul
Web sitesi: www.tbk.org.tr
Facebook grubu: https://www.facebook.com/turkbalikadamlarsporkulubu

KİMLER KATILABİLİR
- Katılım için yaş sınırı yoktur, yediden yetmişe herkes gelebilir.
- Yoga seansında seviye yoktur, seans her seviye için uygundur.
- Etkinliğe katılmak için daha önce yoga yapmış olmak gerekmemektedir.

DİĞER DETAYLAR:
- Etkinlik ücretsizdir ve halka açıktır.
- Katılımcılara ücretsiz yoga matı dağıtılacaktır.
- Resmi etkinlik içeriği tüm dünyada standarttır, Hindistan’daki AYUSH Bakanlığının (Tamamlayıcı ve Alternatif Terapiler Bakanlığı) hazırladığı el kitapçığının Türkçe versiyonu katılımcılara etkinlik sonunda dağıtılacaktır.
- Katılımcılara sürpriz hediyeler verilecektir..!

ULUSLARARASI YOGA GÜNÜ NEDİR?
Geçtiğimiz yıl ayurveda, yoga, unani, siddhi ve homeopatiden sorumlu dünyadaki ilk AYUSH (Tamamlayıcı ve Alternatif Terapiler) Bakanlığı Hindistan'da kurulmuştur.

Hindistan Başbakanı Sn. Narendra Modi'nin yaptığı talep doğrultusunda, 27 Aralık 2014 tarihinde Birleşmiş Milletler Türkiye'nin de içinde bulunduğu 175 ülkenin kabulüyle 21 Haziran'ın Uluslararası Yoga Günü olarak her sene tüm dünyada kutlanmasını onaylamıştır.

Dünyadaki tek yoga üniversitesi olan Vivekananda Yoga Üniversitesi'nin Başkanı Dr. HR Nagenda AYUSH bakanlığının Yoga ve Naturopati Komisyon başkanlığını ve UluslararasıYoga Günü Global Komite Başkanlığını yürütmektedir. www.svyasa.edu.in

DESTEK VEREN YOGA MERKEZLERİ:
İstanbul Yoga Merkezi – Purnam Yayınları
Merih Kenet Yoga Merkezi
Yoganar Ataşehir
Acıbadem Form Merkezi
Adım Adım Dönüşüm Atölyesi

Daha fazla bilgi için:
istanbul yoga merkezi
Burcu Bayindir Dramali - İşletme Müdürü
216. 368 8482


4 yorum:

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak
Etsiz Çiğ Köfte
Patatesli Börek
Biber Dolması

Adsız dedi ki...

aslıberry bir zamanlar bana fotoğrafı karakaleme çevirme için yazı yayınlamıştınız ben de alıp word olarak saklamıştım ama şimdi bulamıyorum. rica etsem tekrar yayınlasanız..umarım yorumu görürsün...sevgiler...kulpsuz

asliberry dedi ki...

Kulpsuz merhaba kusura bakma yorumunu bugun gordum. ben o blogu kaldirdim mail adresini verirsen hafiza kartimdan bulur word formatinda atarim sana.

Adsız dedi ki...

asliberry@yahoo.com adresine mail attım...bana yardım edersen çok minnettar olacağım...ne yaptıysam olmadı çünkü...internetten bulduğum her yolu denedim...olmuyor...kulpsuz