asliberry

Dikkati Güçlendirme Seti


Bloguma da yazmıştım, geçen yıl Pencere-Sey Yayınlarının dikkat geliştirici setleriyle çalışmıştık. Bir kısmı yaşına, gelişimine uygun olmadığından yarısı yapılmış, yarısı boş duruyordu. Yaman'ın bu yıl ki rehber öğretmeniyle görüşmemizin ardından, dikkat egzersizlerine tekrar başlamamız gerektiğini anladık. Zira evde geçen yıl ki kadar uğraştırmasa da sınıf ortamında hala konsantrasyon güçlükleri yaşıyor. Rehber öğretmen Pencere-Sey Yayınlarının çok iyi olduğunu söyledi. Bir de Adeda Yayınlarının Dikkati Güçlendirme Setlerinden söz etti. Yaman'ın okuluna indirim de sağlıyorlarmış. Yayınevini arayıp siparişimi söyledim, kitapları okula bıraktılar. Yaman bugün getirdi. Her yaşa göre ayrı bir set hazırlanmış. Her sette 3 tane kitap var. Kitapları hazırlayan, Psikiyatrist Doç.Dr.Osman Abalı'nın önsözünde çalışma sürelerinin, çocuğun da isteğine göre sıkıcı olmadan, 15-20 dakikalık dilimler halinde düzenlenebileceği yazıyor. Ama kitaptaki egzersizlerin tek düze olmayışı, renkli, eğlenceli uygulamalar içermesi nedeniyle Yaman'a oyun gibi geldi ve 45-50 dakika aralıksız çalıştı. Ciddi anlamda dört dörtlük bir set hazırlamışlar. Yayınevi sitesinden de satış yapıyor. Ama siteden alış veriş yapınca indirim sağlamıyorlar. Eğer öğretmenseniz, okul rehber öğretmeninizin yayıneviyle bağlantı kurmasını sağlayabilirsiniz. Belki böylece okulunuzun öğrencilerine bizim okula yaptıkları gibi indirimli satış yaparlar. Ferdi olarak aradığınızda yardımcı olurlar mı bilemiyorum. Ama denemekte fayda var. Ben şimdi sitelerinde bir Okumayı Güçlendirme Seti gördüm, ona taktım. Fakat fiyatı çok pahalı, indirimli de verseler pahalı. Bakalım bu ay sonu vergi oranları başa döndüğünden maaşım biraz artacak. Böyle değerlendirebilirim.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen cok tatli bir annesin! Ve de cok guclu bir insan!

Oğuz ve İrem'in Çekmecesi dedi ki...

merhabalar,
biz oğlumla anaokulu dönemi 6 yaşı geçen yaz yalmış ve yapmıştık,çok başarılı idi
Şimdi ben de okuma yazma güçlendirme setini almak istiyorum,dediğiniz gibi çok pahalı.İçinde ne olduğu da gösterilmiyor hiçbir kaynakta.
Ben kendi satış sitelerinde daha pahalı olduğu için kitap yurdundan almıştım

sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Aslı,
Yamanla yaşıt kızım var.Bulduğun kitapları bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.Hepsini takip ediyorum. Ayşe

Bir Annenin Paylaşımları dedi ki...

Nereye not alacağımı şaşırıyorum böyle önerileri, oğlum daha 3 yaşında çünkü ama ihtiyacımız olacağı kesin.

Yıldızlı Bahçe dedi ki...

merhaba aslı;
benim kızımda Yaman ile yaşıt.
Stin int.fiyatı 75.Tl sen nekadara aldın.merak ettim.

SERAP dedi ki...

bende merak ettim.yarı tatil için ne kadra güzel olurdu?

asliberry dedi ki...

Günaydın, bizim okula 2.sınıf için olan seti 50 TL'ye indiriyorlar.

funda dedi ki...

aslı merhaba

kaynakları bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.. benim adamcık 1'e gidiyor.. bizim en büyük sorunumuz yazma.. çok büyük yazıyor.. özensiz.. el kasları oldukça zayıf.. ben yazma setini bugün sipariş vermeyi düşünüyorum.. fiyatı okumaya göre daha ucuz.. kitap yurdunda daha uygun... okumayı güçlendirme seti özellikle okuduğunu anlama da işimize yarar diye düşünüyorum.. bu seti alan olursa lütfen buraya içeriği hakkında yazabilirmi? çok merak ediyorum.. yazma seti elime ulaşınca ben yazarım burdan..

sevgilerimle
funda

asliberry dedi ki...

Funda ben okumayı güçlendirme setini aldım yeni başladık ama sen henüz alma, biz ilerleyelim bir bakalım gelişimine, bilgi veririm sana. Daha çok harflerı karıştıran, okuma güçlüğü çeken çocuklara uygun bir set.

funda dedi ki...

aslı merhaba

yazmayı güçlendirme seti geldi.. gayet güzel hazırlanmış.. görsel algı, işitsel algı ve dokunsal algıya birden hitap ediyor.. inşallah işe yarar.. hafta sonu çalışmaya başladık..

birde 7 yaş dikkat güçlendirme setini aldım.. çok beğendim.. örneklerin bazıları birhayli zor.. her iki kaynakta emek verilerek hazırlanmış..

tekrar teşekkür ederim..
sevgilerimle
funda

Adsız dedi ki...

MERHABA
BENİM OGLUM ÜSTÜN ZEKALI BİR COCUK 2 SINIFA GİDİYOR AMA HALA OKUMASI ÇOK HIZLI DEGİL ŞİMDİ PEDAGOG YARDIMI ALIYORUZ ARALARDA SİZİ TAKİB EDİYORDUM YAPTIKLARIMIZI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM İLK HAFTA KİTAPLARLA ÇALIŞMAYA BAŞLADIK NOKTA BİRLEŞTİRME KİTAPLARI TÜBİTAK SUDOKU RESİMLİ ŞEKİLLİ YAPA ALİ NEREDE 1 ALİ ŞİMDİ NEREDE 2 DAHA SONRA BOL RESİMLİ HİKAYE KİTAPLARIYLA OKUMAYA BAŞLADIK FATİH ERDOGANIN KİTAPLARIYLA ARADA KELİMELERİ ATLADIGI İÇİN İLK HARFLERİNİ FOSFORLU KALEMLE ÇİZİYORUM GÜNDE 10 DAKİKA BİRLİKTE KORO OKUMA YAPIYORUZ GEÇMİŞLE İLGİLİ SORULAR SORUYORUM DÜN NE YAPMIŞTIN GİBİ DERS ÇALIŞTIRIRKEN HEP SAGINDA OTURUYORUM SAG ELLE YAZDIGI İÇİN ALGISI O TARAFTA DAHA FAZLA KEK YAPIYORUZ BİRLİKTE SONRA NELER KOYDUGUMU SIRAYLA SÖYLEMESİNİ İSTİYORUM EL FENERİM BİRDEN SÖNDÜ SENCE NİÇİN KEREM EVE GELDİ ÇOK ISLAKTI SENCE NİÇİN GİBİ SORULAR SORUYORUM BİR SEFER SORUP HIZLI GEÇİYORUM ÇÜNKÜ SINIFTA ÖGRETMEN DERSLERİ ANLATIP GEÇTİGİ İÇİN
UMARIM BU PAYLAŞTIKLARIM SİZİ TAKİB EDENLERE FAYDALI OLUR
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Aslı merhaba
Seni uzunca bi zamandır takip ediyorum.3.sınıfta bir oğlum var benimde...okuma hızı oldukça yavaş..benzer problemleri yaşayan bir anne olarak önerilerine ihtiyacım var...şimdiden teşekkürler :(...

asliberry dedi ki...

21.04.2012 ADSIZ merhaba, tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Biraz geç oldu ama yorumunu şimdi fark ettim.


20.09.2012 Adsız, Yaman 4'e gidiyor, uyku öncesi birlikte okumalara devam ediyoruz, onu zorlamıyorum. Çünkü okuma hızı ölçümleri vs yöntemler denediğimde stresi artıyor ve okurken daha da fazla takılıyordu. Okuma hızlandırma çalışmasından ziyade eğlence için okumak faydalı oldu. Şu an çok iyi durumda. Ben eğlenceli kitaplara çok önem veriyorum. Özellikle iyi çizimler varsa Yaman'ın daha ilgisini çekiyor. Kaptan Düşükdon serileri, NTV yayınlarının Sor Bakalım serileri (bence aşırı pahalı tanesi 25 tl ama DR internette 18 TL'ye satıyor, biz hepsini alamadık ama Yaman bu kitapları çok sevdi, bakarak çizim bile yapıyoruz) Sevdiği, ilgisini çeken şeyler okutun. Mesela futbol ya da basket seviyorsa, spor gazetesi veya spor dergileri okuyabilir. Arabaları seviyorsa araba dergisi olabilir. Önemli olan okumasını güçlendirmekse içerik çok da önemli değil. Ambalaj etiketlerini bile okusa işe yarar diye düşünüyorum. İlgi alanına göre hareket edince sevdiği konuda da beslenmiş olur.

Adsız dedi ki...

Aslı,
Çok teşekkür ederim paylaşımın için..bi tanesin...
CEREN...

Adsız dedi ki...

MERHABA
KENDİ YAPTIKLARIMIZI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM ONUN İÇİN YAZMIŞTIM TÜM BU ÇALIŞTIGIMIZ KİTAPLAR OKUMA HIZIMI HIZLANDIRDI GÜNLERİ AYLARI SIRASIYLA SAYAMIYORDUK SAGINI SOLUNU KARIŞTIRIYORDU BU KİTAPLARI ÇALIŞTIKTAN SONRA HİÇ ÇALIŞMADIGI HALDE SIRAYLA SAYMAYA BAŞLADI NOKTA BİRLEŞTİRME VE LABİRENT ÇÖZME BEYİNDEKİ EKSİK KISIMLARI TAMAMLIYORMUŞ HERKES HER KONUDA İYİ OLAMIYACAGI GİBİ TÜM BUNLAR EKSİK KISIMLARI TAMAMLIYOR ŞİMDİ ÇARPIM TABLOSUNU EZBERLEMEYE ÇALIŞIYORUZ AKŞAM BİZ OTURURKEN KÜÇÜK NOT KAGITLARINA 2*1 2*2 2*3...YAZIYORUM ARKASINA CEVABINI YAZIYORUM SEK SEK GİBİ SIRAYLA DİZİYORUM BİLDİKÇE AÇIYOR ÖTEKİNE ZIPLIYOR EZBERLEYİNCE ODASININ KAPISINA ASIYORUM AFERİM OGLUM ÇOK BAŞARISIN BAK NE KADAR ÇOK ÖGRENDİN GÖRDÜNMÜ DİYİP YÜREKLENDİRİYORUM OKURKEN HARF ATLADIGI VE KARIŞTIRDIGI İÇİN ALİ NEREDEYLE ÇALIŞTIK O KARIŞIKLIGIN İÇİNDEN ALİYİ BULMAYA ÇALIŞIYORDU ÇALIŞTIGIMIZ HER KİTABIN BİR ANLAMI VARDI DÜZEN ÇOK ÖNEMLİ HERGÜN YAPTIK FAYDASINI GÖRDÜK ÇOCUK ÜZERİNDE DÜZEN KURMAK ÖNEMLİ AYNI SAATTE UYUMASI DİŞ FIRÇALAMASI GİBİ...
UMARIM BU YAZDIKLARIM FAYDALI OLUR
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Tuyaptan aldim ben de 85 ti oradan 55 e aldim.tuyap ta daha iygun o zamn alin

Adsız dedi ki...

Merhaba,

okumayı güçlendirme seti işe yaradı mı ? Oğlum 2. sınıfta okuyor ama yavaş. Bazen de heceleyerek okuyabiliyor..

Dikkati güçlendirme dedi ki...

arkadaşlar adeda yayıncılıgın ve dikkati güçlendirme ile alakaılı istediğiniz tüm yayınlarını aşağıdaki vermiş olduğum linkten inceliyebilirsiniz en uygun fiyata

http://www.kitapbilgini.com/294-dikkati-guclendirme-setleri